jag har fel på hjärnan

sitter här och är trött och uttråkad samtidigt.. funderar på att lägga över bilder från mobilen. sen ska jag vänta på att efterlyst ska börja och hoppas på att mamma ska se på det för min TV är sönder.. på lovet ska jag försöka be maja om att göra min blogg najs. haha! för då är det roligare att skriva. fast skriver inte om något intressant. folk tycker bara det är skoj om man lägger ut bilder på saker man kan köpa eller vad man haft på sig men det är kanske inte riktigt jag!

nu ska jag fixa med mobilen!

Kommentarer
Postat av: Maja

eeeh, på lovet kan jag inte göra det! Är inte hemma då :P Men när jag kommer hem så :D

2010-02-18 @ 08:41:42
URL: http://coociidog.se
Postat av: bossen

just det!

2010-02-18 @ 13:59:34

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0