en kväll med Jaana (som luktar kebab)


Nu är jag hemma efter en otroligt rolig kväll med Jaana på Espresso House. Man kan faktiskt ha skoj och fika med juice och iste. Dock bjöd Jaana mig på juicen men det verkade hon bara tycka vara roligt då hon skrattade i fem minuter efteråt ;) Haha. Tar tydligen fram barnet i henne vilket bara är skoj för då känner jag mig ganska mogen. Host.. Vi vek oss av skratt flera gånger. Vi spelade kort, tog kort och vek våra fingrar på konstiga sätt (jag försökte iallafall). Sen gick vi och solade.

Jaana: Va helt tyst!
Jag: *Sitter jättetyst*
Jaana: Schhhh!!!

Jag: Men jag vill låna din sjal ikväll!
Jaana: Varför måste du ha den ikväll? Ska du sova med den?
Jag: Nä... Jag vill tvätta den så att den inte luktar utlänning...

Hahaha, ackack.. Och vi ska vara 19 & 20 (snart 21) år gamla?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah! Du andades, så jag var tvungen att schuscha dig!

2010-02-24 @ 23:07:08
URL: http://jawnas.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0