döskallesjal



idag har jag fikat med Caysa, sen kom hemma och myste lite med mig på EH. det är så trevligt att bara sitta där och ta det lugnt. så himla socialt och skönt. vi gick lite i stan och jag köpte ett par beiga byxor och en döskallesjal. så heftit. sen åkte vi hem till mig och kollade på skor på internet sen hem till emma och åt megagod tacos. sen svällde vi upp och rapade tacos hela tiden. körde till träningen men där var bara alexandra och chonny så det blev inget. nu sitter jag här och har plockat undan lite på mitt rum och ska snart läsa min historiska roman. imorgon ska jag gå upp megatidigt. det är äckligt.. sen ska vi hämta bilen och äta ute. hehehe, naaaajs! sen väntar johanna på mig så ska vi mysa. har helt enkelt en dag att se fram emot :)

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0