please please please

ska ner till stan med vicky nu strax. vi ska ha myskväll för hon lämnar mig snart... :/ annars har jag haft en seg dag.. ganska skönt det med ibland :) hihi.

imorgon ska jag och sandra bege oss till malmö för lite shopping. hoppas jag inte hittar ngt för jag har verkligen inte råd... ska försöka komma ihåg mitt presentkort på carlings iallafall så jag kan få köpa något.

måste bli bättre på att blogga eftersom mina bästa söta fina vänner lämnar mig.. men då gäller det att ni också bloggar så jag vet vad som händer i era liv med. okej??

och det går inte att ladda upp bilder, därför min blogg är lite tråkig(are än vanligt)... :(

nu måste jag skynda mig. pusspuss

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0