PL & bakom

hade en helt underbar kväll igår! började med att jag körde inom fröbbe sen stack vi till lollo och hade det trevligt. maja, johanna, anna och erik var också där. sen tog vi tåget till helsingborg för att se timbuktu. han var golli och bra som alltid. sen bestämde vi oss för att sticka till PL. ett mycket trevligt ställe. fick tom platser ute. det var najs. sen när vilsmyr och carl kommit och varit störiga så stack vi till bakom. snälla rara sandra gav mig en gratisbiljett så jag slapp betala. där var jättetrevligt. litet och mysigt. sen tog vi en fullpackad buss hem.

det var en helskön kväll!!

nu ska jag & anna till väla!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Riktig mysig kväll vännen! Puss

2010-08-01 @ 23:04:34
URL: http://johannajoensson.blogg.se/
Postat av: Maja

härlig kväll, din balongvits var helt klart höjdpunkten på helgen ;)

2010-08-02 @ 11:02:41
URL: http://coociidog.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0