dead end

jag får klagomål från vissa om att jag bloggar dåligt. sorry då men vad tusan ska jag skriva. jag är inte så intressant så ett inlägg var och varannan dag är det jag får ihop liksom...!

men igår när jag skulle cykla till stationen så typ tio min därifårn hoppar min kedja av på cyklen.. så fick putta på så som man gör när man ska hoppa på den typ hela vägen och springa lite. helt genomsvettig blev jag sen och hann precis med tåget... haha och lollo såg från sitt jobb när allt detta hände. måste ha varit skoj för henne. haha.. skoj man kan liva upp någons jobbdag lite ;) på tåget träffade jag sandra och i malmö hade vi det trevligt. shoppade lite och gick på bio. sen när jag hoppade av tåget i LA så träffade jag weich och carl som kunde hjälpa mig med min kedja. tack så mycket!!

idag tvättar jag typ hela dagen.. men ska bli skönt att få lite rena kläder! har ju bara haft på mig smutsiga nu i några veckor liksom..... sen ska jag träffa sjukisjaana. ska bli skoj!!

nej nu måste jag äta något. ska ta foto på min fräcka ring som jag köpte igår. hehehe

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0