vmlcllvj sjkxlclsdkdfksdvkcsöx

fan vad dålig jag är. men ja, att blogga är inte min grej. vet inte vad jag ska skriva om. jag har iallafall skitmycket i skolan. och jag är arg på all skit som händer i denna stad. jag behöver noppa mina ögonbryn och gå ner i vikt, köpa kläder, åka utomlands, och PLUGGAAA!! fast det sistnämnda känns inte så lockande.

har nationella i svenska på torsdag. så imorgon ska jag skriva ett tal som jag ska hålla. men det känns som hur bra jag än är så är inte min lärare nöjd. jävla idiot.. och så har jag kanske prov imorgon eller på fredag. beror på vilken grupp jag hamnar i. kan ju hoppas på fredag så jag hinner plugga lite mer. ska försöka gå upp klockan sju men alla som känner mig, och jag med, vet att jag lär snooza tills nio och vi börjar halv tio. typiskt!

skriver kanske mer sen. om jag inte plugga lite..

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0