pour some sugar on me

har precis lagt in alla kläder i garderoben och gjort fint i den också. och hängt ut allt som ska hänga på klädställningen men den är helt sne. måste nog köpa en ny.... men fan vad najs det är när man väl har städat och fint på sitt rum. eller helt klart är det inte än. ska damma och dammsuga nu, vilket är det tråkigaste....

och när jag håller på med mina kläder och gör fint här hemma blir jag så sugen på att flytta hemifrån och få göra vid i en lägenhet och ha det exakt som jag själv vill. dock har jag inte råd med sånt..

och jag är grymt sugen på att shoppa. hoppas jag och jaana kan sticka till london någon gång och shoppa loss!!

nu ska jag damma och dammsuga sen lägga över lite bilder från mobilen. & ladda ner musik. busybusy!

(just fan!!! skulle göra buddhismuppgifter tills imorgon men det har jag glömt....)

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0