my name is king john

har pluggat projektarbete idag och filmkunskap. har prov imorgon och allt som har med film att göra gör mig gnällig. ting huan, 180 e. Kr. gjorde den första optiska illusionen. hm, okej?

ska bli skönt när det är över imorgon. då ska jag plugga religion och projektarbete sen ska jag och lollo träffas ett litet snabbt tag :) mysigt! för jag saknar henne lite. vi ska göra en roadtrip två dagar efter studenten och vara borta i två, tre nättre och jag ser verkligen fram emot det. :D

nu ska jag plugga, kolla på tv och sen soooova.

Kommentarer
Postat av: lojslojslojs

hahaha, mamma tyckte det verkade farligt när jag berättade det för henne ;)

2010-04-25 @ 21:36:43
Postat av: Bossen

hahaha skit i det!!! annars rymmer vi? :D

2010-04-26 @ 19:49:08
URL: http://chrulia.webblogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0