ljus i mörkret

även fast jag har mycket läxor och sånt känns det som jag fått träffa en massa gulliga och underbara personer på sista tiden. blir glad av er. johanna och jag har umgåtts två dagar denna vecka och så har jag även hunnit med att träffa jaana. dom är bra dom. har fikat hemma i vickys trädgård och haft myskväll med elin. ida och jag har varit med om knasigheter och emma och jag tramsar i skolan. likså maja och jag. tur jag har er helt enkelt. och andrea kommer hem om några dagar. herregud vad glad jag blir!!

(var bara tvungen att skriva detta för att bli glad. nu måste jag återgå till skolarbetet)

Kommentarer
Postat av: Jaanis

<3

2010-04-17 @ 13:37:18
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: jojohanna reklamera fröberg?

vad skull man gjort utan dig?! du är allt en redig underbaring :D

2010-04-19 @ 21:27:41

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0