tjejmiddag + kb



sitter här och håller på att somna. ruskigt trött är jag..

igår var det skola och sånt. ville egentligen inte gå då jag skulle ha redovisning och lämna in rapport men är ganska nöjd att jag gjorde det iallafall! snart har hela veckan gått och jag har gjort se saker som känts jobbiga så det är skönt. ;P när jag var i skolan och hade precis gjort klart min redovinsing så står fridah utanför klassrummet. haha, jag blev verkligen överraskad. så skönt att se henne igen :) vi stack ner till stan och hälsa på malin på hemtex. sen fikade vi på eh sen kollade vi lite i affärer och sen stack vi hem till andrea. linnea var där också, fullt ös. haha. sen stack jag & solade och sen hem och gjorde vid mig med ida. :) sen hem till lollo på tjejmiddag. mycket lycket måste jag säga. god mat och så. dock gick tiden alldeles för fort. vi tog tåget till malmö och dansade hela natten på kb. :) sen bussen till lund och hem med taxi. kom hem vid half fyra tror jag. usch.. haha!

idag har jag bara tagit det lugnt.. imorgon är det jobb som gäller :)

nu ska jag kolla på tv. är sjukt sugen på godis :( snyft.

OCH GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA LOUISE PÅ DIN 18ÅRS DAG! <3


Kommentarer
Postat av: lojs

tack :D det var kul att ni ville följa med till kb, och vi kom inte hem förrän kvar över fyra tillochmed! hahaha ;) <3

2009-10-04 @ 16:26:29

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0