linköping

just nu är jag i linköping och har det bra :) igår åkte jag tåg tidigt på morgonen och kom fram till slut. trodde dock jag skulle missa tåget då tåget till lund var försent men det löste sig. igår var vi på fridahs skola och sånt sen hem och sen till stan och sen på 80 tals fest med nanna. trevlet. sen kom typ johan eller vad han hette och hämtade oss. hur snälllt som helst.. :P idag sov vi länge. eller iallafall jag. sen stack vi till stan och shoppade och åt lunch. alltså här är världens mysigaste stad! :) sen gick vi och handlade och nu sitter jag här medan fridah gör pannekagor. och jag skäms för min skånska. ingen fattar. så pratar öskötska (??) ist.. :P haha!

nu ska jag ut och underhålla henne lite. fast vet inte hiur jag gör med dörren, kineserna kanske kommer & snor något? maj gad.

posssss.

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0