klockaaaaaaaa

jag är helt såld. vill ha den i så många olika färger. hade passat megabra till min nya skjorta. vill ha i orange, lila, rosa, gul, grön, blå. jaa.. :P fast blir nog lila eller organge som jag önskar mig i julklapp. mumma. hihi.
fast frågan är om man ska beställa dem i helt plast eller med gummirem? hm... jobbig sits. lär säkert inte bli av alls. mkt pengar och vet inte om jag hellre vill ha en ny mobil. men en klocka är härli... fan. någon rik advokat som vill gifta sig? jag har inte hittat någon här uppe än så länge.. :P '



Kommentarer
Postat av: Johanna

åhh, jag har kollat på dom klockorna länge också. så himla fina (:

2009-10-24 @ 20:58:47
Postat av: JAWNA

Dögrymma!

2009-10-25 @ 01:08:40
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: jag kallas jee

haha söt du är Julia :D Jag hade också velat ha sån klocka! Synd jag har så smala armar :P

2009-10-25 @ 21:29:26

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0