"existensen är viktigare är essensen"



att lära sig sakerna till filosofiprovet är lika svårt som att äta wienerbröd utan att smula = omöjligt. haha!

jag har blivit duktig och har gått en runda med emma i förrgår, igår tränade jag på friskis och idag volleyboll på idrotten. och det känns bra! :)

prov imorgon = mindre skoj. kan inget. sen ska jag & jossan fixa affischer om hon inte redan firrat det. sen blir det lite projektarbete och kanske volleybollträning. ska hinna med att plugga också. damn vad mkt läxor jag har.. eller det känns så iallafall. ser fram emot helgen. kulturnatt på fredag, sen ska mamma & jag ha mysdag på lördagen. på söndagen ska jag nog träffa elinpelin.

folk säger att de tycker bloggar är tråkiga där man skriver om vad man gjort idag och sånt och jag försöker komma på något roligt att srkvia men det gör jag inte. haha. så skriver lite här för er som undrar vad jag gör för hyss om dagarna ;) haha. speciellt till lollo för att vi inte snackar lika ofta. du måste ju vara uppdaterad så som du uppdaterar mig med din blogg "som inte finns". maha.

nu ska jag se på tv och kolla lite på filosofin sen blir det bingen. nattiiii!

Kommentarer
Postat av: lojs

höhhöö. jag har ingen blogg????

2009-10-08 @ 13:17:20
Postat av: Julia

naj, verkligen inte ;D hahha..a.a.a.a.a..... nä, om man skulle äta lite "takeaway"

2009-10-08 @ 16:06:34
URL: http://chrulia.webblogg.se/
Postat av: lojs

hahahahhahahah såååå dålig vaavava! fast jag har inte uppdaterat på länge... hihihihehhahhoho

2009-10-08 @ 23:58:05

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0