everything is right

ska strax ner till stan & äta lunch med min mammsi! hihi. ska bli megatrevligt. hoppas bara jag kommer i tid. men det kan inte ta mer än 15 min att cykla ner dit, hoppas jag!

igår pluggade jag tsm med maja & emma. faktiskt duktigt. kanske ska ta och skicka in den till jocke nu? haha! sen stack jag & emma till center syd och åt med seb & rasse. det var gottit. sen gick vi litta på centan men duktigt nog handlade vi inte :) sen stack vi hem till seb och spelade lite guitar hero sen stack jag him och chilla gunilla hela kvällen så att säga! ;D haha!

och imorgon kommer mina bebbos hem!! och så blir det tjejmiddag en la casa de johanna! ska bli mojsit! megamojsit! och idag ska jag försöka hinna med å hämta min tröja hos jaana. hon har varit så snäll och köpt den till mig. fast för mina pengar men ändå! :D hihi.

NU måste jag rusa!! ha en bra dag


Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0