we were sittin' on top of the world

kom hem från doktorn för ett tag sen och det ser inte sååå lovande ut men jag ger det ett försök!!

sitter bara och väntar på att klockan ska bli lagom mycket för att göra vid sig inför skolan. ska först på studentkommittémöte sen ska jag ha några sega lektioner. ska skriva en rapport tills imorgon och göra alla spanskauppgifter och en affisch till studentfesten så jag känner mig ganska stressad.... :(

blir ingen volleyboll för mig ikväll heller för jag har fortfarande ont i armen så blir kanske ännu en joggingrunda. var ju duktig och joggade i en halvtimme igår. haha, inte likt mig.

har inga bilder att lägga ut men ska försöka hitta en lite smårolig som ni kan få skratta åt. hehehe



haha, okej. denna är väll godkänd?
nu ska jag äta lite hade jag tänkt.


Kommentarer
Postat av: a to the nonym

vad är tjejens nummer? vill.ha.henne!!! hon har dock inte linne så vet inte om man kan ragga och så (hehheheheheh)



puss

2009-11-05 @ 14:20:28
Postat av: S A N D R A

sv; vad kul att du tycker de :D

2009-11-05 @ 16:48:22
URL: http://sandr4.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0