under the pavement - the beach



vilken segisdag.. sov till klockan ett vilket inte är bra. men det var jag värd!

igår jobbade jag! gick helt okej och sen åkte jag hem och gjorde vid mig sen kom johanna, emma och seb och lekte med mig ett tag för att sedan lämna mig igen! :( sen åkte jag, johanna, lollo & maja till mezo och myste. och johanna & jag klarade av att inte köpa kaka!! vi är faktiskt duktiga tycker jag! sen lämnade vi av maja & lollo och körde bil hela natten. myspys!

idag är det fars dag men efter som pappa inte har tid så får jag fira den med mamma & plastpappa ist. sen blir det bio och kanske (FÖRHOPPNINGSVIS) mys med ullis.

POOOOSSS

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0