i don't wanna be without you baby

usch och på för denna dagen. inget har gått bra. eller inget har iallafall känts bra. vet inte varför.. grått och tråkigt är det också.. men fick iallafall vg på NK provet så det känns inte sååå hopplöst! och skoj gympalektion. johanna är dutti!! jag är så fruktansvärt trött så jag lär mig knappt något av filosofin. vet inte vad det är med mig.... kanske borde dricka kaffe och bli piggis? haha! snart är det volleyboll som står på schemat. ska bli skoj. fast har varit joggig idag men så övermabitiös ska vi inte vara så att vi joggar och volleybollar på samma dag så joggningen sparar jag tills mañana!

som ni ser har jag inget skoj att berätta. och inga bilder heller........

NU ska jag nog sova ett minilitet tag.

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0