fyll inte livet med år, fyll åren med liv


har kommit på att jag måste lära mig att bjuda på mig själv när det gäller bilder. haha och visst är jag duktig. detta är den tredje medvetet fula bilden på mig på denna bloggen inom typ 2 veckor. haha!

nu har jag äntligen gjort en fin kalender på tryckdig.se så nu kommer den hem till mig om någon vecka.

har sån himla pengaångest nu men så fick jag hem lönebeskedet och det var ju ändå helt okej. :) så nu känner jag mig inte lika stressad längre. men pengar kan vara hemskt ibland.

snart kommer emmisen och hämtar mig och kör mig till volleybollen för lite träning. hoppas det går bra :)

och imorgon är jag leeeeedig. fett najs!

fred ut!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0