And if somebody's going to fake it then this somebody is you


ska försöka sprida lite glädje i denna blogg och det gör jag väl inte bättre genom att lägga ut sånna bilder? ahahah.. hm. ja!

gud vad skönt att ha filisofin överstökad!! :D och jag tror jag klarade det också! wiie!

efter skolan stack jag till helsingborg och mötte upp fröbbe. vi kollade lite i affärer och fikade och sånt mysigt :D sen åkte vi him. sen kom hon hit efter mauten och så körde vi till konsum och sånt. haha. fast hon var lite ledsen eftersom hennes dymo är sönder. undrar hur hon nu ska kunna göra klistermärken :'D hahaha.. nu ska jag snart nanna. imorgon ska jag hjälpa ulls med spanskan sen på kalas sen kanske på fest hos poppe.

ha en bra helg!



Kommentarer
Postat av: JAWNA

HAHAHAH! bilden, JAG DÖR!

2009-11-15 @ 22:51:37
URL: http://jawnas.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0