almanacka 2010

jag måstemåstemåste bli bättre på att ta med mig min kamera och faktiskt använda den också. sitter och gör en almanacka på en hemsida och vill ha en gullig bild som gör mig glad. har hittat en, dock är dem gammal men det kanske inte gör något? den är iallafall fin och på tagen i helsingborg förra sommaren på oss när vi står på muren nere vid havet. den gör mig glad. sen kan man ha andra bilder i den men det ska väl vara saker som påminner en om förra årets höjdpunkter. det ska vi nog kunna fixa. sen när jag gjort klart den ska jag önskar mig den i julklapp. haha, hur smart?

nu måste jag duscha sen nanna kudde!



















Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0