what the duck

det gick inte bra....... hatar mitt hår. för tjockt, för kort, för brunt, för lite blondt. jag är grymt sugen på att va blond fastän alla säger att jag inte kommer passa i det. men jag hatar att ha samma frisyr under en lång tid. någon förändring måste ske......... jag trodde det skulle va långt till sommaren men det är så jävla fult kort så det knappt är sant. ååh.

haha, jag har problem. men nu ska jag iallafall platta mitt hår så att det inte blir lika varmt och tjockt........
jag vill ha nya jeans, nya ballerinaskor, sen vill jag sy upp min nya blus, klippa av mina jeansshorts ännu kortare och vara brun. men jajaaaaaaaaa. wadevvah.

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0