we play to hide information




vilken lång dag..
började med nationella imorse. hur det gick är jag inte så säker på. antingen gick det helt okej eller piss. höhö. efter nationella stack jag och emma hem till mig och bytade skor för mina var typ förstora och lösa.. :P sen till skolan igen. och åt sen gick jag & seb ner till körskolan. gjorde lite datorprov och klarade ett. det är svårt. :P haha! sen kom emmis :D sen gick först emma på körlektion sen seb så då stack jag till pappas jobb för att övningsköra men han var megastressad så jag cyklade hem och sen kom han hit efter ett tag. körde en runda och så. trevligt. :)
nu ska jag snart sova, har sovmorgon imorgon till halv elva så vill sova ut. hehehehe.
natti!!!!!!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0