vad vore en bal på slottet?

 







vicky gjorde vid ida och jag var typ assistent. haha! bredde mackor och förstörde sminket lite. :)))) sen tog jag lite foton på ida, sen stack jag till fridah och fottade henne och jesper. sen kom pappa och vi körde å hämtade vicky, chonny & lollo. stack till balen och vi missade fan ida och totte. eller de kom precis när vi gjorde det så vi kutade efter dem på moppen. haha. men vi fick iallafall se dem snabbt. gud vad söta de är!! fridah var också såååå fin! :') aja, här är lite bilder iallafall!

efter balen stack vi hem sen åkte vicky och jag ner till maddes och träffade lollo & pernet. sen kom även chonny & jönsson. satt där i några timmar och snackade. megamysigt. sen skjutsade jag och vicky hem lollo.

megamysig fredag. idag blir det lite fotografier, sen kanske fest!
posss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin Ida är:D:D!!!!<3

2009-05-17 @ 12:08:15
URL: http://norakerekes.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0