true like ice, true like fire

god morgon!

sitter här hemma och övar stenhårt på min spanskaredovisning. vet inte riktigt hur det kommer gå. ibland går det bra, ibland dåligt. haha. "ibland gör man rätt, ibland gör man fel, lev med det!".....

så klockan tjugo i ett börjar jag och då ska jag sätta min spanskaredovisning perfekt genom att prata långsamt och inte försöka vara nerväs. därför vill jag bara först av alla så att jag har det överstökat och kan koppla av och lyssna på alla andra sen. det är iallafall min teori.

efter skolan ska jag & maja skriva om pesten. blä. haha!

ha en bra dag i skolan! :D hihihi

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0