today was just a downer and nothing else

hihi, bilden på den grymt snygga outfiten som jag lade ut innan och skrev:okänd källa under är från http://ohelinor.blogg.se/ :))) så nu vet ni.

har varit hur flitig som helst idag. ni har väl läst det som jag skrev innan? ja, och sen har jag joggat, och dammsugit hela huset och lagat mat. herregud. tänk att vara såhär varje dag. då hade jag varit nöjd med mig själv. men bättre någon gång då och då än aldrig.

imorgon har jag körlektion på lunchrasten = ett säktert motorstopp när man startar på skolans parkering och alla coola snubbar sitter rökandes och kollar på. men äsch, jag försöker iallafall, inte sant?

nu: tvn och jag!


mosters älskling!!

Kommentarer
Postat av: Maja

låter flitigt :) skulle fixa din blogg men glömde dit lösenord! dooh!



söt unge :)

2009-05-18 @ 20:16:07

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0