these are the days of our lifes

nyss hemkommen från skolan. seg dag. åt kebab till lunch men fick dock slänga i mig den för att min och sebs mat kom så sent. ola och carls kom på dirren. fan ta dem! hehehe. hade sånt möte med vetenskapare. (haha). ganska intressant faktiskt. jag luktade kebab resten av dagen. följde emma hem som gick. maja cyklade med. stod och snackade ett bra tag. ni är gulliga när ni ger mig komplimanger så att jag inte kan sluta le. du är bäst på det emma! :)))) :*
nu är jag som sagt hemma. har kollat på mitt golv och där är mycket mörkt 60 graders som behövs tvättas så det får väl bli så.

hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha tur att jag är bra på nåt iallafall :)

2009-05-16 @ 14:37:22

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0