the wild one



sitter här och väntar på att fröken christerson ska höra av sig men det lär väl inte bli förrän kvällen. höhöhö.

igår var jag och fotograferade på ett fik i lödde. sen körde jag hem. börjar tröttna på att köra nu. haha! sen när jag kom hem åt jag och lite så sen mötte jag linnea på vägen till konsum och vi köpte godis sen åkte vi hem hit och kollade på melodifestivalen och snackade. :) megatrevlgit! :) hihihi

andrea åkte till costa igår och fridah åkte till sthlm idag. jag saknar dem :( blää.

aja, nu ska jag städa rummet, plugga spanska och lite sånt skojigt. imorgon slutar vi tidigare i skolan vilket ska bli skönt hihihihii.

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0