the more i have to change i just stay the same


har hittat denna bild på någon blogg men kommer ej ihåg vilken!

alltså jag har ett dilemma. och jag vet inte hur jag ska göra. men efersom att ni som läser min blogg knappt kommenterar så är det ju inte lönt att jag frågar er. men iallafall. på lördag ska vi måla mitt rum. och jag vet inte hur jag ska göra. ska jag måla en vägg svart och ha en cool tapet på den andra väggen, eller ska jag ha ett collage med massa fina bilder och annat på den andra väggen, eller ska jag måla dit något coolt? som typ bilden ovan? hon kan ju sticka upp från sängen! ;) mamma vill att jag bestämmer mig så snart som möjligt och jag har ingen aning. det ska nog gå i svart eller nån annan nyans av brunt.. är trött på den bruna färgen nu. hihihi.

Kommentarer
Postat av: louise

den är ball, men samtidigt är det ju fint om du har något personligt som collage!

2009-05-10 @ 19:45:18
Postat av: Majs

att måla ditt en bild hade varit riktigt snyggt och fräckt :) collage låter också spännande!

2009-05-11 @ 07:10:53
Postat av: Emma

jag tycker fortfarande att du ska måla en sån linje, som sedan gör konturer på någon person :) cowlt. :D

2009-05-11 @ 17:16:50

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0