med vilda gester

22:22 :*:*

sitter och tittar på söndagsparty med filip och fredrik. ska snart sova. har excellprov imorgon. seeegt. orkar verkligen inte gå upp och ta mig till skolan. är sjukligt trött på det. och det hjälper inte att det är långhelg. baajs! men verkar hända en hel del då. :))) på fredagen blir det antingen lund eller retro, och lördagen blir det malmö och söndagen pimpning av rummet. mihi. me lajk.

idag har jag inte gjort någt speciellt. åkte med lollo ner till stan och köpte b&j. sen kom ida hit och vi träffades ett tag. sen blev klockan mkt och hon stackte hem. höhöh.

nu ska jag kolla på tv igen. sov gott sötnosisar.

Kommentarer
Postat av: Maja

jag tog aldrig hem det spelat va ? :P

2009-05-18 @ 08:05:37

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0