maybe friday i can get tickets for the dance and i'll take you



gårdagen blev inte alls dålli trots allt. när jag trodde allt hopp var ute för mig sa vicky att jag kunde komma till henne och elin. och att få umgås med de puddingarna tackar man ju inte nej till. märkte att jag faktiskt har saknat dem. vi tre är ganska galna tsm :) ihihihi. så vi utforskade spoitfy, snackade och sånt viktigt. ehehe.

idag ska jag städa, plugga psykologi med maja och sen hem till frida ikväll med alla costa brudar och snacka om resan.

ha en najilinajs dag!

Kommentarer
Postat av: elin

myspys och skoj :D saknat dig <3

2009-05-10 @ 18:58:27

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0