love is my drug, is my heroin.



stay with me honey, stay with me.

((( bajs på lollo som inte tar initiativet till att ses. hon vill bara träffas för att jag ska hjälpa henne med spanskan. mean girl!!!  snart får jag ta initiativet...............)))

jag fick vg på mitt spanskaprov så förhoppningsvis gör jag bra ifrån mig på spanskaredovisningen så att jag får mvg. annars adiós!

snart kommer pappa och vi ska övningsköra. ska köra ida till stationen. heheehehehe. myyysit. imorgon är det torsdag och då kommer sånna smarta till vår skola. ska bli spännande. sen på fredag händer det grejer. ska bli skoooooooojigare. fixa idas frilla, fota fridah och sen köra ut till örenäs och kolla på alla vackra människor. :)))


Kommentarer
Postat av: louise

JAG VILL SES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-13 @ 17:42:26

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0