like it too much

nu kan jag typ alla glosorna och alla oregelbundna verb. ska bara kolla igenom när konjunktiv används sen så ska jag bara chilla gunilla. imorgon hade jag tänkt boka tid till frissan. ska klippa mig den 2e juni men vill ha tid nu innan så att jag kan blondera mig. är så trött på att ha samma frisyr för länge. så tänkte ha blondt nu i sommar sen blir det brunt igen. hehehe. vet att ni inte gillar det men så lär det bli. och så har jag bokat tid till att noppa mina ögonbryn.

jag är megastressad med min spanskaredovisning. ska snacka om la sagrada familia och har endast en text på engelska som jag ska förstå. sen ska jag formulera den til bra spanska. fan. jag vill ha ett mvg. men vi får se hur detta kommer gå.

inget bra på tv idag (nej, jag kollar inte på DH och sånt trams). dock missade jag gossip girl nu senast så ska se om jag hittar avsnittet någon stans!

ha de fajnt

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0