like a fading rainbow

isch vad trötter jag är!

igår vaknade jag iallafall av ett sms från vicky där hon bad mig att hänga med till hbg så snabbt in i duschen och sånt. köpte en väska och gick och mös (myste?). sen tog vi tåget hem. jag gjorde vid mig sen kom vicksan hit och vi fixade det sista sen tog vi bussen till stationen och åkte till lund med maja, ida & janus. tog sedan bussen och träfffade lollo och co. sen fest hos poppe. till en början var det ganska segt men sen hamnade vi bland landskrona bois största fans? hahah! ramsorna har satt sig på skallen. sen fick hansen & co visa oss vägen tillbaka till stationen sen tåget hem och låg i sängen kl två.........

vaknade halv nio imorse och gjorde vid mig snabbt som attans, sen hämtade vi ida &bente och stack till malmö och shoppade. megamysig dag med fika och middag på jensens böffhus. fick med mig fina saker hem också. höhöhö. en kofta, blus, puder, pennor, diadem, sandaler, solbrillor, ring, pocketböcker... ja, det var nog alles! hehehe.

nu ikväll har jag varit med fridah. megamysigt :D hihihi. hon är sååå söt!!!

nu ska jag sova. natti!

Kommentarer
Postat av: Fridah

Du är sötast :D <3

2009-05-24 @ 08:58:57
URL: http://fridahgomer.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0