let me take you for a ride

just för tillfället (eller egentligen alltid) önskar jag att jag var skitrik och smal så att jag kunde ha en modeblogg där jag la ut massa bilder på alla mina snygga kläder. synd att fallet inte är så. har inga läsare (typ) och tråkiga kläder och kroppen måste förbättras. blä! haha! nu skriver jag bara massa blajja, jag vet. men så är det när man är ensam för länge. kanske ska ta å sova en lite stund? det står iallafall i vår psykologibok att människan är gjord för att ta en liten tupplur på eftermiddagskvisten. så waj nåt? hoppas det snart börjar regna för då ska jag kypa ner framför tv:n och se på the city (eller iallafall 18,10)

ciao bellas

















Kommentarer
Postat av: Jaanis

Elin Kling är så snigg, alltid!

2010-02-03 @ 22:12:18
URL: http://jawnas.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0