in my space hero suit

idag var det måndagmorgon och det regnade och jag tappade hoppet om en tidigare sommar. datorkunskap på morgonen, fick tillbaka provet. g+. fan vad jag suger. jag skulle ju ha mvg. men skit samma. sätter det på nästa prov. sen hade vi psykologi. prov på måndag och jag hänger inte med alls. men räcker att jag sätter ett g+ där så får jag nog vg. hehehe. sen var det lunch och sen hem.

tog bussen till lasarettet och tog spruta och pratade med doktorn. eftersom jag går till barn och ungdomsdoktor så var där massa saker som de små får när de varit duktiga och tagit en spruta. så såg jag att där låg mando diao klistermärken och jag satt och hoppades hela tiden att de skulle fråga på skoj om jag ville ha något och då skulle jag glatt ta klistermärket. men nej, de var säkert till för de små 5 åringarna som sääääkert kan engelska och vet vad redig musik är för något. ;D haha! nä, skämt å sido, jag blev lite småsur.....

efter det åkte jag med mamma till stan och solade, sen gick hon till jobbet så nu sitter jag här hemma och har precis pluggat klart. så ska vänta på att hon kommer hem sen ska vi laga tacos. :)))))

Kommentarer
Postat av: Suss

Ahahah, du kunde ju passa på när de vände sig åt andra hållet ;) Vilken masterplan <3

2009-05-07 @ 15:21:16
URL: http://lifeinmacro.bloggagratis.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0