i hear you

ida stack nyss hem. har vatt med henne hela dagen. ätit paj, spelat kort, kollat bilder och snackat. haha! mysigt! igår var jag med ullisgullis. vi är ganska sjuka? hahaha! me like. ^^
senare blir det nog brännboll på ulkavallen. om jag orkar. annars skulle jag & ida chilla gunilla. behövs för jag är helt slut.....
imorgon ska jag träffa nuffullis. vi ska ner i stan. jag ska till frissan och snacka med honom om min hårfärg. sen sak jag sola och sånt. sen ska jag hjälpa lollo med spanskan och sen ska vi på ferre hos poppe i lund. blir nog najs!
på lördag ska jag, ida, mamma & bente till malmö och shoppa loss! ska bli meganajs.
på söndag blir det massor med läxor, måla rummet och kanske en promenad med linnea :)

nu: städa rummet litta. alla kläder ligger huller om buller.....


Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0