i can't remember to forget you 'cause you still move me, yeah you move me like no other





ska vi till hultsfred eller? :D

egentligen skär det fortfarande lite i hjärtat när jag tänker på att the kooks och razorlight och sugarplum fairy kommer sakna mig på peace and love men eftersom att vi var för få som skulle dit funderar jag & lollo på hultsfred istället. ändå helt okej artister som kommer dit (DOCK INTE LIKA BRA SOM DE SOM SKA TILL PEACE AND LOVE!!)

men The killes, Kings of leon, Franz Ferdinand, Regina Spektor, A camp, Mando diao, Sahara hotnights, Timbuktu, The sounds, Cindy Lauper, Peter, Björn och John, Markus Krunegård, Adiam Dymott, Petter och Erik Hassle. så det är ju helt okej. hehehehe.

Timbuk kommer til båda landskrona och malmöfestivalen. Adiam Dymott kommer nog också till malmö, och Markus Krunegård :D hehehehe. fett coolt.

peace and love in my hear. jag sörjer...........

Kommentarer
Postat av: lojs

julius, vi SKA dit. fatta vad ballt. vi bor på det lugna campet men hänger på det andra om dagarna (och kvällarna) när vi inte ser på konserter. alle och alla dom ska ju dit. kanske erik... nÄjZzz. jag l-l-l-läängtar. hihihihi

2009-05-01 @ 17:07:39

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0