gonna save a little money, gonna sell all the stuff, yeah


bild från okänd källa


alltså fyfan vad jag är sugen på att shoppa. mamma, jag, ida & bente ska till malmö på lördag och då ska jag köpa allt det som jag så länge velat ha. är sugen på ett guldhalsband, en oversizekavaj, en vit t-shirt, jeansshorts, franssandaler, armband, wayfers, och sånt somrigt. kollade precis på melly.com och topshop och din sko. gaah. din sko har gratis frakt nu så ska kanske be mamma att beställa hem dessa skor åt mig :))))



aja, saker och ting kan inte göra en lycklig men de gör mig fantomme lite gladare!!!!

Kommentarer
Postat av: elinor

haha, fick ett tips om att jag var med på din blogg. så bilden är faktiskt inte från en onkänd källa längre, den är fån min blogg :)

2009-05-18 @ 19:22:06
URL: http://ohelinor.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0