dress me like a queen


finfina smycken från nelly.com


nu väntar jag på att mamma ska komma hem så att vi kan beställa lite saker. sen väntar jag på att lollo ska komma hem så att jag kan leka med henne. jag märker hur stressad jag blir när jag sitter och kollar på massa hemsidor efter kläder. jag vill ha så otroligt mycket men är fattig som en kyrkråtta.

ska bli skönt nu till hösten när man får ha sina pengar ifred (och inte lägga dem på resan, även fast resan kommer bli meganajs! )

hade förresten spanskaprov idag. det gick ok. inte megabra. men jajaaaa...............

jaha, vad ska jag nu göra? fukc (där svor jag inte!!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh älskar peace:D<3

2009-05-22 @ 21:11:33
URL: http://norakerekes.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0