biker-pants

         

hahahaha, denna bild är sjukt skoj. var jag tvungen att hålla kameran där och så rejält? aja! detta är iallafall mina cykelbyxor. mahaha!


föregående inlägg hade tydligen inte publicerats innan. men det verkar bli lite regn så brännboll blire nog inte. ska träffa ida & ullis istället.

försökte precis beställa linnet som jag velat ha. men det blev tydligen något tekninskt problem så får testa snart igen. verkar inte som om gud vill att jag ska ha detta linne. hehehe.

jaja. nu väntar jag iallafall på att lollo ska höra av sig så att jag kan träffa henne & ida. L ringde mig för att jag skulle se när tåget gick från lund till landskrona och så hade jag råkat se fel så nu får hon stå där i 50 min och vänta den stackaren... :* men aja, hem kommer hon förhoppningsvis.

hejdå! :D

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0