you got nothing on me


älskade mando diao (bild snodd från lollo)

ahora estoy en la casa de louise. heheheh. hon gör ve sig och vi väntar på felicia och emilia. vi ska ner i stan en runda. är där tradigt ska vi kanske chulla gunilla och typ hyra film. meganajs vilket som. dock är jag inte lika finklädd som de andra verkar vara men äääsch. ;) jag tkr frässten om lollos dator. den är härlig att skriva med och så är den snabb. :D ska jag sno den nu när hon plattar fluffet? hm.. hm.. nja ;) 

aja, nu fick ni er iallafall en uppdatering. imorgon ska jag plugga och sånt skit.. mindre skoj.... och igår var jag frässten med ida. megamys. dock tappade hon sin plånka och jag glömde min mobil hos henne. var faktiskt jobbigt men när jag väl fick den igen kunde jag vakna upp ur min koma. 

ha en bra lördag. 

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0