sjuk och cykellös

här sitter jag, hemma och hostar och nyser konstant. var hemma igår och fick vara det idag med. har ont i huvudet och halsen. verkar som om alla är sjuka. trisst. fast skoj att få ringa runder till sina små sjuklingar och snacka lite. la precis på efter ett 40 minuter långt samtal med sjukis-ullis. vi diskuterade våra sjukdomar och spelade spel på datorn. tetris är beroendeframkallande.

imorse övningskörde jag. pappa hängde med. det gick helt okej. sen skulle vi hämta min cykel vid haralds men den var borta..... RIP. så nu får vi leta efter en ny cykel till mig.. bajs.

och spanskan orkar jag inte ens tänka på. hoppas r-m har överseende med det. (inte för att jag tror att hon ens har något överseende.)

nu tänkte jag ta på mig något varmt, ta fram solstolen och sen sätta mig i trädgården och läsa min bok. kanske blir litta frisk då.

krya på er!


Kommentarer
Postat av: lojs

sjuka tjejer helt enkelt, höhöhö.

2009-03-25 @ 16:31:40
Postat av: Maja

ååå nej! cyklen borta ? dooH!

2009-03-25 @ 18:40:55

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0