pardy

var ett tag sen jag skrev, jag vet. men i fredags var jag iallafall i lund med maja på inflyttningsfest hos en annan maja :) trevligt! och igår var jag först på födelsedagsfrukost hos sis som fyllde år, sen begav jag mig hem för att göra vid mig. sen kom petro, sandra, jossan, louise h, my, ewe, frida, ida, vicky b och pernet hit och "förfesta" sen begav vi oss till tornets kvarterslokal på adams och jons fest. micket trevligt var det. skoj att få festa med de som man inte brukar festa med från skolan. ihihihi. god mat och lite underhållning blev det. och dans. alla hade skoskav men otroligt skoj. sen när det var dags att gå hem var det skönt att bo så nära ;)

idag är jag lite depp. försöker att inte vara det men det kan inte hjälpas........... orolig för så många saker.

om ni vill se bilder från igår lägger jag nog snart upp dem på fejjan och här kommer iallafall några stycken.







detta får räcka så länge. tar så lång tid att lägga upp bilder här.

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0