Never Thought I'd Say that It's Alright


napphand liksååååm.

äntligen gick sugarplum fairys "nya" singel att ladda ner. wii. i lööv.

iallafall så var det seg dag i skolan idag. men efteråt stack jag & emma för att kolla på lödds och bois match. tyvärr förlorade säbbe men han va dutti ändå. träffade även janus, jonte och andy där. sen stack hemma iväg med bilen och jag cyklade hem med mina stelfrusna fötter. de har nog aldrig varit så kalla och jag hade ingen känsel alls i dem..

nu har jag suttit och pluggat geografi som jag inte blir riktigt klok på. mitt är inte alls bra. men skit samma. han sa att han typ inte betygsatte det. så nu ska jag bara läsa spansan, annars dödar R-M mig......

ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott gott:D

2009-03-10 @ 13:41:47
URL: http://norakerekes.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0