much stress

I don't wanna work today, maybe I just wanna stay just take it easy cause there's no stress!!!

jag känner mig stressad. imorgon gäller det. och jag känner att jag inte har läget under kontroll. sen har jag precis gjort klart den förbaskade spanskan. och imorgon har jag sovmorgon men jag måste gå upp i tid för jag ska läsa 30 sidor i min engelskabok som ska vara klarläst på måndag (då vi även ska ha skrivit en text om den och författaren!!!!). sen bad pappa mig idag om jag kunde jobba hela nästa vecka, varje kväll. vet inte om jag hinner eller pallar det. känner att jag måste komma igång med körkortet så hade tänkt göra teori nästa vecka. fan. jag känner mig stressad. blir ledsen då. måste strukturera upp mitt liv. höhöh

nu: mat och tv.
pöss

Kommentarer
Postat av: eve

det kommer gå jätte jätte bra allting ska du se :D fixar du ! tänk på att det blir antagligen inte värre! alltid något :D

2009-03-19 @ 21:01:55
Postat av: Fridah

Det fixar sig Julle <3

2009-03-19 @ 21:34:25
URL: http://fridahgomer.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0