mitt liv suger just nu..... (peace and love)





alltså imorse hade jag då matteprov. fifan säger jag bara. mitt första ig är påväg. sen på sista lektionen skulle jag prata italienska med min italienskalärare för hon var osäker på om jag skulle få vg eller mvg. men enligt henne "tog jag henne med storm" och får ett mvg tillslut. yey där satt den!!!!! :D sen him och pluggade lite MKu och teori. sen stack jag hem till luidgi där hon var i extas. arctic monekys & franz ferdinand kommer till hultsfred och the kooks (<3<3<3<3<3<3) kommer till peace and love tillsammans med timbak, sugarplum fairy, håkan, the sounds, pete dorothy och sånna braiga. men då ska jag SÅKLART till spanien. fanfanfanfan. eller skoj med spanien men när the kooks äntligen kommer till sverige så kan jag fan inte se dem. jag sörger. fanfanfan.

 

skönt att träffa luidgi idag. vi ses inte alltför ofta längre men det känns ändå som om vi ses varje dag när vi väl ses. och det är fina grejer. she's simply the best, better than all the rest!!

nu: bingen

peace and love!!


Kommentarer
Postat av: LOUISE

LOUISE SAYS: hehehe, du är oxå bra, väldigt bra faktiskt.. typ bäst! och jag SKA till hultsfred och way out west. PL blir det nog inte............... jag vill döööööö

2009-03-04 @ 23:08:59

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0