i'll be there for you like you've been for me too


såhär fint väder var det idag. höhöh

eftersom att jag suger enligt vissa (som förövrigt skriver en massa men lägger aldrig ut några roliga bilder) så får jag väl ta och skriva lite här. och skyll er själva om det är tråkigt att läsa.

jag har kört mycket bil idag. körde i stan, backade lite nere vid industriområdet, körde från typ infarten och hem i alla de jobbiga rondeller. and i made it. mahaha. och soligt väder idag vilket gjorde mig glad. höhöh. nu ska jag skriva en sånhär rapport eller vad man kan kalla det sen ska jag kolla på tv sen läsa 30 sidor i min engelskabok....... fan. höhöhöh.

hajdå!

Kommentarer
Postat av: Maja

tyckte du var skicklig och du körde inte över min mamma så det var positivt ;)

2009-03-18 @ 20:34:15
Postat av: lojs

fin båt! hehehehehhhehehhehe

2009-03-18 @ 23:45:38

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0