hola españoles!

just nu sitter jag och pluggar NK. har gjort egna frågor som jag öva på. det är då jag lär mig mest har jag märkt! :F höhöhö..

träffade spanjorerna i skolan idag. hade små grupper vi skulle snacka i och jag kom med david (som bor hos ida) och med bea. de har jag redan pratat med så det var inte så farligt. och vår miffade lärare gav mig 5 häften + jättemånga uppgifter som ska va klara tills på torsdag då vi även ska ha skrivit manuset till en pjäs och ska ha redovisning om våra böcker som vi läst........ jag känner mig stressad. tur att lovet kommer snart så att man kan jobba ifatt..

aja, back to hell and the NK böckerna!

peace out!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0