GRATTIS ANDIPANDI

nu är det snart kväll igen och sen måndag. tiden går snabbt.

i fredags tog jag det bara lugnt, sen i lördags var det först kalas för matheo, sen på kvällen var det tjejmiddag hos andrea. god mat, massor med skratt och annat trevligt. haha! kommer bilder sen.

idag har jag sovit till klockan ett......... sen städat, pluggat matte med ida, tvättat och annat som man gör på söndagar har gjorts. nu ska jag läsa 20 sidor i min engelskabok sen sova. har sovmorgon imorgon för salen vi ska va i har möggelskador = inte bra för de stackars barnen. höhö.

ha de fint! och grattis andrea på 18 års dagen!!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0